Gyakran Ismételt Kérdések


- Mit tegyek ha a rendelés leadása után semmilyen visszaigazoló e-mailt nem kaptam?
- Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info@gepeszbolt.hu) valószínüleg a megrendelés során hibásan adta meg e-mail címét. 

- Lehetséges a megrendelt termékeket személyesen átvenni?
- Igen, üzletünkben (7622 Pécs, Verseny u. 1/A) is átvetheti a megrendelt termékeket így megspórolva a szállítási költséget. Ha a rendelését üzletünkben szeretné átvenni, ezt a rendelés során, a szállítás pontnál választhatja ki.

- Minden az oldalon feltüntetett termék raktáron van Önöknél?
- Nem, azok a termékek amelyek belső raktáron találhatóak meg vannak jelölve egy "Készleten, várható kiszállítás 1-2 munkanap" címkével.  Amennyiben olyan termékeket rendel amelyek külső raktárról érhetőek el, mindig e-mailben értesítjük a várható kiszállítási időpontról.

Tudnak műszaki segítséget nyújtani az árusított termékekkel kapcsolatban?
- Természetesen, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, ahol felkészült munkatársaink szívesen megválaszoljak felmerülő kérdéseit.


- Hova küldhetem vissza a terméket, amennyiben el szeretnék állni a vásárlástól?
- Visszaküldési címünk: Murányi Épületgépészet Kft. 7622, Pécs Verseny u. 1/a. (Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.)

- Mikor térítik vissza a már visszaküldött termék/ termékek vételárát?
- A kifizetett vételár és a szállítási költség visszatérítésére legkésöbb 14 napon belül számíthat, de igyekszünk a lehető leggyorsabban intézni a folyamatot. 

- Nem volt számla a csomagban. Hol találom? 
- A számlát minden esetben elektronikus úton, a rendelés során megadott e-mail címre küldjük.